Wednesday, February 20, 2013

ක්නීල් ඩවුන් - kneel down (දන ගහපන්)

 ඔන්න මම අදත් කියන්න යන්නේ ඉසුරු sir  ගේ පන්තියේ වෙච්ච තවත් සුන්දර අත්  දැකීමක්  ...
          ඔන්න දවසක් sir  උගන්න උගන්න ඉන්නකොට මම දැම්ම sir ට කඩු  කෑල්ලක්  .සර්  උගන්නන්නේ සිංහලනේ sir ට කඩ්ඩ  පුළුවන් ද බල්ලන්න බලනකොට පුළුවන් . ඔන්න ඉතින් sir ට කතාවක් මතක් උන .  අනිවා අපිට හැමදම කතාවක් කියනවා ... මම නොන්ඩිත් ත උනා ඉතින්  ... sir  කතාව මෙහෙම පටන් ගත්ත

                                    පුතේ දවසක් මම අපේ ඉස්කෝලේ cadeting කරලා ඉවර වෙනකොට ටික්කක් පරක්කු උන (අහ්හ් මට කියන්න බේරී උන sir කොල්ල තාම ) දන්නවනේ ඉතින් cadeting  කරන උන්ට බකට් අදින්න තමයි අපේ උන් බලන් ඉන්නේ ඔන්න මමයි තව කොල්ලෙකුයි පන්තියට ගිය බලනකොට කඩු sir උගන්නනවා . මගේ යාළුවා මව ඉස්සරහට දාල ඌ පස්සට ගිය මත ඉතින් වෙද්ද වගේ වෙනුවොත් වන්නන්න කියල හිතන් එක පාරට එතුලු උන පන්තියට .....

                                එකපාරටම සර් කරය ක්නීල් ඩවුන් ක්නීල් ඩවුන් කොහෙද තොපිල හිටියේ ඇහුව ... සර් දෙනුඉ ඉවර උනේ  කියල මත් thanq කියල ඇතුලට ගියා  වැඩිවෙන්න හදනවත් එක්කම මෙන්න එකපාරටම සර් බෙනගෙන බෙන ගෙන ගිය කොල්ලොත් හිනා උනා පිටිපස්ස බලනකොට අපේ එක දනගහගෙන මට දෙන මෝල් වගේ ...එක පාරටම සර් කරය යකෝ සිංහල තේරෙන්නේ නෙද්ද දැනගහපන් කියල කියුවේ මන් ..එතකොටයි තේරුනේ kneel down කියන්නේ මොක්කක්ද කියල .......

                                     ඔන්න මේ කතාව ඉවරවෙනවත් එක්කම මගේ අතිජාත මිත්‍ර ජුඩා  එනවා උගේ නම jude  ඌ අපු ගමන් අපේ සර් ඉසුරු සර් kneel down  පුතා qwa ආදරෙන් වගේ .. මුත් ඉතින් මල් හිනාවක් දල ඉදගන්න අව .. පන්තියේ උන් ඔක්කොටම හිනා ..මුගේ acting  වලට .... මුත් මන් හිතන්නේ ඊ වචනේ ඉගෙන ගෙත්තේ eda
   
                                තව කථානම් පිරිලා අපේ ඉසුරු සර් ගේ පන්තියේ අපි ගිය සුන්දරම පන්තිය තම මතකයි ... ඉදිරියේදී අනිත් කතාත් දැන්නම් .....සිංහල වලට සොර්ර්ය් ආ .. මේක පුරුදු නේ තාම .... හොද comment  ටික්කක් දාන්න  අමතක ක‍රන්න එපා සුබ ,..................................

6 comments: